2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
فروش اینترنتی مجموعه بی نظیر از بهترین لحظه های کریس رونالدو از کودکی تا حالا(اورجینال)

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 3 نفر
بازديد امروز : 39
بازديد ديروز : 135
كل بازديدها : 538255

دیگر امکانات

هموطنان گرامی سلام.وقت بخیر

بسته ( مجموعه بی نظیر از بهترین لحظه های کریس رونالدو از کودکی تا حالا(اورجینال) ) تکمیل کننده مهارتهای لازم شما برای رسیدن به موفقیت خواهد بود . این فروشگاه با ارائه بهترین ( مجموعه بی نظیر از بهترین لحظه های کریس رونالدو از کودکی تا حالا(اورجینال) ) شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می رساند.
همکاران ما در ایران مارکت ، پکیج ( مجموعه بی نظیر از بهترین لحظه های کریس رونالدو از کودکی تا حالا(اورجینال) ) را در اسرع وقت بصورت پستی برایتان ارسال خواهند کرد.
شما ابتدا محصول ( مجموعه بی نظیر از بهترین لحظه های کریس رونالدو از کودکی تا حالا(اورجینال) ) را درب منزل دریافت می کنید سپس پول آنرا مطابق فاکتور به مامور پستی می پردازید (به این روش پرداخت در محل می گویند.)
جهت دریافت کالای ( مجموعه بی نظیر از بهترین لحظه های کریس رونالدو از کودکی تا حالا(اورجینال) ) در اسرع وقت و عدم برگشتی لطفا مشخصات و آدرس و کدپستی را بعد از کلیک روی دکمه خرید ، بصورت کامل پر کنید.چنانچه نیاز به توضیحات بیشتری دارید روی عکس محصول کلیک کنید.


مجموعه بی نظیر از بهترین لحظه های کریس رونالدو از کودکی تا حالا(اورجینال)

قیمت: 7,500 تومان
توضیحات محصول مجموعه بی نظیر از بهترین لحظه های کریس رونالدو از کودکی تا حالا(اورجینال)

به برخی از خصوصیات این بازیکن محبوب می پردازیم : متولد ۵ فوریه سال ۱۹۸۵، فوتبالیست پرتغالی است.اولین بازی رونالدو در سن هشت سالگی برای تیم آماتور آندورینیا اتفاق افتاد که پدرش تدارکاتچی آن باشگاه بود. در سال ۱۹۹۵ که کریس ۱۰ سال داشت.
برای بازی های قهرمانی زیر ۱۷ سال اروپا به تیم ملی دعوت می شود و