2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
سفارش سی دی کاملترین سری ویدیویی آموزش گرامر و مکالمه SIT2LRN ... اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 3 نفر
بازديد امروز : 47
بازديد ديروز : 75
كل بازديدها : 537996

دیگر امکانات

ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم

کاربر گرامی،سلام.به دنبال برترین پکیج کاملترین سری ویدیویی آموزش گرامر و مکالمه SIT2LRN ... اورجینال هستید؟ما بسته آموزشی کاملترین سری ویدیویی آموزش گرامر و مکالمه SIT2LRN ... اورجینال را برای پیشرفت و رشد مهارتهای شما آماده کرده ایم.با مشاهده محصول کاملترین سری ویدیویی آموزش گرامر و مکالمه SIT2LRN ... اورجینال در حرفه یا مهارت یا موضوع مورد علاقه خود به بالاترین سطح رسیده و به موفقیت نزدیک می شوید.

این پکیج یعنی کاملترین سری ویدیویی آموزش گرامر و مکالمه SIT2LRN ... اورجینال بصورت خرید پستی عرضه شده است یعنی شما ابتدا محصول کاملترین سری ویدیویی آموزش گرامر و مکالمه SIT2LRN ... اورجینال را تحویل می گیرید سپس پول آنرا به مامور پست پرداخت می کنید.


کاملترین سری ویدیویی آموزش گرامر و مکالمه SIT2LRN ... اورجینال

قیمت: 12,000 تومان
توضیحات محصول کاملترین سری ویدیویی آموزش گرامر و مکالمه SIT2LRN ... اورجینال

نام محصول: SIT2LRN- Intensive English
سطح: مقدماتی، متوسط
دسته: فیلم آموزش مکالمه انگلیسی
نوع فایل: ویدویی
SIT2LRN Intensive English مجموعه تصویری و فشرده آموزش زبان انگلیسی است که تمرکز آن بیشتر بر روی مباحث گرامر زبان انگلیسی است. این مجموعه گرامر زبان انگلیسی را در قالب مکالمات طنز آموزش می دهد. همچنین گویش این مجموعه British بود و برای داوطلبان آزمون IELTS مناسب خواهد بود.